Rimbo FÖFAN

Har vart i rimbo två dagar nu varav min dåliga uppdatering! Men nu är jag i märsta och fortsätter bunkra framför datan för att uppdatera!

Strax ska jag nog ta mig till gymmet trots träningsvärk i benen. Men det är ju så att träningsvärken försvinner snabbare ifall man tränar.

Kom hem från skolan lite halvbitter pga av en trist dag, men väl hemma såg jag att min personliga kalender ramlat ner i brevlådan! woho! Sedan var jag också glad för att jag kom på att jag köpt en ny laddare till min telefon... MEN det var fel laddare.. tyvärr! Så blev åter igen lite deppigare, men bara lite lite! Fixar den rätta imorgon! (Förstår inte varför samsung är så pundade att de ska ha fyra olika laddare till sina olika telefoner) Nu ska jag iallafall fixa iordning lite småsaker innan jag drar ner och pumpar lite. Sedan är det skolarbeten som gäller.. usch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0