sex är en dygd

JAG HAR EN TILLFÄLLIG MOBIL som ola var snäll nog att låna ut till mig för att kunna nå mig nu när jag ska jobba. Lite av en "jobb telefon"!

Jag har sovit två timmar och drömt de sjukaste drömmarna någonsin och allt har med SEX att göra. Tror mina sinnen börjar varna mig att det var alldeles för länge sedan eller något. Jag har drömt om sex, starka halvnakna karlar i ca tre dagar i rad.. Jag börjar oroa mig för mitt eget bästa!

Idag är det lördag och imorgon är det jobb. Ska nog ta det lugnt idag med något glas rötjut.

Ah slutligen: Har plöjt mig igenom halvvägs i fjärde boken nu!! ALLT SPÅRAR!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag har nästan läst ut fjärde boken, VILL INTE LÄSA UT DEN, DET BARA SPÅRAR!!!!!!!!!!!!!! GAH

2009-09-13 @ 00:55:35
Postat av: harrå

hahahah ständigt kåt och sexberoende !

2009-09-13 @ 15:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0