Twilight hysteri

Lite kanske! .. Håller på och läser tredje boken och ska fortsätta så fort jag lagat klart min middag. Som tycks bli korv och makaroner.. Hade ingen större lust att ställa mig och laga någon fancy mat.

Förövrigt har jag haft en TOPPEN DAG! Solen har lyst och värmt en aning, boken börjar bli galet intressant, skolarbetet har flytit på bra, jag omges av världens skönaste människor på tbs och jag har lägenheten för mig själv ikväll! yes yes yes! Efter middagen och någon timmes läsning ska jag nog städa lite och imorgon ska jag nog kolla om breaking dawn har kommit in till mig på statsbiblioteket! Oh shit, har tandläkartid imorgon också... måste kolla upp detdär Fan! kommer ha tusentals hål (som vanligt)

MAT NU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0