VAD SKA JAG GÖRA MED FRIPPAN?

Alltså jag vill ha förändring!! Är trött på mitt livlösa ständigt likadana hår.. Ska jag kapa, färga, slinga eller raka det? Have no idea.. Allt jag vet är att snart är det dags för ett besök hos frisören... men vad vill jag göra? VAD? louise vad vill jag göra med mitt hår?? Alla andra.. Vad tycker nii?!? Stella... vad tycker du?...

Ljusare slingor skulle vara kul?.. Hos ett proffs förstås! inge gult här inte!
Färga ögonbrynen samma gång kanske? haha
Mörkare hår?
Leva upp till mitt ursprung och färga det svart eller bara mörkare brunt?
Rött?
Grått?
Klippa kort?
Klippa upp det?
Kanske en lugg? fan alltså
....
Raka av allt?
Eller Kopiera en kändisfrilla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0