home

Har precis kommit hem från mina underbara kära vän Louise. Vad skulle världen vara utan denne underbara flicka?

Var och såg grodan och prinsessan med världens finaste lillebror idag. Och kan ärligt säga att han är det sötaste som finns. Han har delad första plats med mina andra två/tre bröder, Brian och John. (Och Svante. Höhö)

Grodan och prinsessan var sådär. Hade förväntat mig mer av Disney.. Men vi hade kul! Sedan åkte vi hem till lägenheten och jag lagade mat till den lilla rackaren och lekte med radiostyrda pansarvagnar som jag fått i julklapp. Sedan kom mamma och hämtade honom och körde mig till preeeeeeeeeem. Till ruuulls.


Sean och John

Kommentarer
Postat av: nicole

men haaaalllååå? skulle inte jag och in syster med?! nej nu är jag sårad...

2010-02-09 @ 08:52:49
Postat av: s

Det regnar köttbullar? (A)

2010-02-09 @ 11:31:53
URL: http://swes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0