One more dream to forget

KAN NÅGON JÄVEL FÅ MIG ATT SLUTA DRÖMMA?!

Jag drömmer och vaknar och kan inte urskilja dröm och verklighet!! Låter kanske inte som ett problem, men det är det! Jag drömde inatt att jag hade ett förhållade med en karl och vaknade på morgonen och saknade honom och funderade på att ringa. Men nej, för vi gick skilda vägar för länge sedan. Men på grund av denna realistiska dröm kommer jag gå hela dagen och inbilla mig att vi fortfarande hör ihop och borde vara tillsammans. När jag vet själv att jag inte alls hyser några som helst känslor. Åh herregud! Detta är inte heller första gången. Komer hamna på mentalsjukhus en vacker dag.

Idag ska iallafall jag, Rulls och Marie till en vän och smutta vin. Fyfan detta börjar bli en ohälsosam vanesak. Att drick vin i stora lass 2 dagar varje vecka är inte bra för kropp och själ.. Fast det är inte ständig rökning heller. Måste sluta upp med allt detdär.

NU ska jag fortsätta skutta omkring i mina kalsonger och dunka musik tills grannarna gråter blod.
ADJU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0