*poff* borta!

Hej alla mina icke existerande läsare.. (OBS! varning för skitsnack)
Uppdateringen har inte vart den bästa och den enda sanna och dugliga bortförklaringen jag har är alkoholen. Det har blivit mycket fest på senaste bl.a. nyår som var härlig! Sedan var det någon "vinkväll" som urartade, någon random fest o.s.v.
För tillfället sitter jag iallafall i Rimbo och har inte sovit ett piss... De andra fem individerna här fick besök av john blund för länge sedan.. Men mig? Nope! På senaste tiden känns det som om han glömt bort att jag existerar.. Eller langar "IGNORE" (Som typ jag på facebook)
Ett svin är vad han är dendär John Blund och en vacker dag kommer jag finna honom och döda honom!!!! Jag är Yoda och han, Darth Vader!! Minns dock inte vem som vinner i filmen. Men Yoda är coolare så jag vill vara han.



Imorgon ska jag stå under ett moppe race och sälja crosskläder, typ! Är egentligen inte så insatt.
Tävlingen: Moppe, 2 timmar, BY NIGHT! Det låter mer dramatiskt och tufft än vad det är. Det är herrar som åker runt i en cirkel, på mopeder, i två timmar, medans det är mörkt ute........ som sagt: INTE så dramatiskt eller tufft som det låter. Raka motsatsen enligt mig


IALLAFALL!! SLUTLIGEN: En vän till mig fyllde år igår och vi ska fira hennes födelsedag på fredag med middag och fest och sedan ville jag bara förmedla att jag fått ansvar (YTTERST OVANLIGT) och ska vara husvakt en månad med mina kära vän Jenny. FEST/SPRIT/KNARK/SEX OCH ROCKNROLL!!!!!!!!

Ska lägga fram lite sockerbitar nu och försöka locka hit John Blund...
((((Fast en gigantiskt kopp kaffe och ett helt paket Camel frestar mer. ))))

Langar en bild som jag älskar! Nostalgitripp som väcker lite saknad/sorg i mig. Underbar!

Shit vad babblig jag blir när jag är trött..

CIAAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0