Offer & obeskrivlig lycka!

Okej sjuuuukt länge sedan jag ens tänkte tanken på att blogga men nu jävlar langar jag upp ett inlägg!

Har bott i Rimbo nu ett tag och var i skolan första gången på ett bra tag tidigare idag.

Idag var även första gången jag tatuerade någon eller ens höll i en tatueringsmaskin! Teddan aka pallten ställde frivilligt upp på att bli "inkad" och lät mig tatuera in Stewie i family guy på hans ben. Har aldrig skakat så mycket i hela mitt liv medans jag "ritar" (Slänger upp en bild imorgon!) Nu lider jag som vanligt av storhetsvansinne och funderar helt ärligt på att köpa ett tatuerings kit. Några frivilliga offer?

I helgen blir det fest och jag är en av värdinnorna.

Jag hade kul hos Simone på hennes artonårskalas.

Marie har kommit hem från Thailand och Ida har kommit hem från USA.
MEN DET BÄSTA AV ALLT ÄÄÄÄÄÄR: NIIICOOOOOOOOOOLE KOMMER HEM PÅ MÅNDAG!!!!! FUCKING YES YES YES YES YES!!!! BLIR TÅRÖGD REDAN NU!


Nu ska jag sova typ. Langar tatueringen och en skiss imorgon! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0