toodels

hej hej hallååååå!!

NICOLE ÄR HEMMAAAAAA!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3< Mötte henne på arlanda och blev glad glad glad!

Har inte så mycket mer än det att komma med.


Ledsen att jag inte bjudit på bild på tatueringen eller skissen som jag tidigare nämnde men min bärbara är några mil härifrån.


Krökade i Rimbo i lördags och hade skoj. Lyckades svepa i mig en vodka med hjälp av piggelin och sprite. Vi hade trevlig och skojade glatt tills Teddan och några började varva en fiddy i garaget, plötsligt hör jag att planen är att köra in den i huset. En panikslagen kines springer och låser alla dörrar. Såft! Teddan körde ett varv i snön innan han ställde tillbaka den. Vi höll på att stoja tills tuppen gick upp runt 7-8 a.m.  

Nu är dygnsrytmen återigen helt jävla spårad..  

Nu ska jag sova. Och ja, klockan är nio... är så jävla sliten! Man blir trött av att vara överdrivet glad.

Bilden är från andra veckan på TBS. Helt sjukt vad tiden går fort



En mystisk man kommer fram till mig vid busshållplatsen och säger:
"Du ä en feigis. En feigis bortom...... horisonten!"
"Din vääääninna e yam yam"
"Ska jag lera dig prata sveinska?!?!?"
"KAN DU RÄDDA MIG?!?!?"

Fan vad jag älskar randoms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0