fiskekarriär på topp

Fick en fet FET gös idag. Herregud var stor den var.. trodde den skulle äta upp mig!!!!!

Problemet var då: "VAD FAN ÄR DETDÄR?!?!" "JÄVLA MONSTER!!!" "SJUKT STOOOR!!!!" "Döda den?! HELVETTE HELLER!!!" Började gråta som en barnrumpa och hoppade på stället i ren protest. Slängde ner monstret i vattnet och var nöjd.

Kommer hem:
-PAPPA PAPPA!!! Jag fick en jätte fisk idag!!!!!
-Men vad var det för fisk då? Varför tog du inte med den hem?
-Den var hel grön, slemmig och jag tyckte synd om den. Jag ville inte döda den..
-Gå in på google och sök på "Gös" det låter som en sån.
-AH en sån var det!
-STELLA ÄR DU KNÄPP?! SLÄNGDE DU I EN STOR GÖS?!?!?!?! VAFAN...." och så fick jag en hel predikan om livets kretslopp, hur man rensar fisk, vad en gös är och hur knäpp jag är som lät den simma iväg....

MEN FÖRLÅT DÅ!!! JAG ÅKER VÄL TILLBAKA IMORGON!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0