Y-koppling

Vaknade.. eller nej juste, somnade aldrig menade jag! Det var längesen jag planerat att dygna och faktiskt hållt ut till kvällen. Min natt spenderades på tjuvlyssnat.se och med att sticka. (JA STICKA!)

Sedan på morgontimmarna började folk gå upp och då blev det mysig frukost. Efter det bar det av till Uppsala där jag köpte en fin iPod touch.

Efter det droppade Ola mig på Särstabadet och efter ett tag dök Marie, Karin och Andrea upp som planerat. En hel dag i solen och vattnet.

Sedan bar det av tillbaka till brödboden där vi åt en god sallad var. Marie mötte upp pontus och åkte hem medan jag och andrea satte oss i parken, käkade "crispy cheesy crisp cheese crisps".. typ.. och pratade strunt. 

Efter ett tag där begav det sig till hennes pojkvän/sambo/make/självsfrände/slagsmålskämpe där vi pratade mer skit, lyssnade på musik och myste lite.

Sedan kom Marjorie och plockade upp mig och vi drog till da ekillagård.
Nu sitter jag här. Skriver ett aslångt, astråkigt inlägg och ska snart mixtra med min iPod. Sedan är det tammefan läggdags! (FINALLY!!!!)

ADJÜ MI AMORE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0