teddan och vårkänslor

Syntestet var klockrent och hon som satt i disken också. Hon överöste mig med komplimanger och sa att jag var vacker, söt och trevlig.. hon nämnde också att jag borde sluta röka. Härliga människor det finns ute i landet lagom.

Valborg var underbar! Solen sken och människor var på topp. Aldrig sett så många människor på samma ställe! Jag vart en aning förvirrad och rädd där i eko-parken, länge sedan jag fick så mycket kroppkontakt med så många olika människor på en och samma dag. (Kände mig en aning slampig.) Men alkoholen flödade, livet lekte och jag kände mig så otroligt harmonisk. Sedan bar det av till Norrviken med Louise och Jessika där vi fortsatte med vattenpipa och mera vin tills solen gick ner.. tyvärr så missade vi soluppgången, sorry max! Vad som hände efter det är.. nja.. hemligstämplat..
 
Nu ska jag fånga en ängel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0