Vänta här nu..

Satt och tänkte:
Klockan är 18:51. Jag sitter och lider av tristess. Kan ju lägga mig i sängen och zappa tills jag somnar? 
Sen insåg jag: Vänta... KLOCKAN ÄR FAN BARA SJU STELLA!! Det är fortfarande middagstid din sorgliga patetiska idiot!!!! DU ÄR FAN 18 BAST VÄRLDEN ÄR DIN ATT ERÖVRA!!

Det resulterade i dessa tankar:
 Jag har påstått att jag aldrig ska bli vuxen. "Forever young" och såntdär trams. Men inte fan trodde jag att jag skulle bli gammal? Nu? Bara sådär...? Har vart så inställt på att inte växa upp och bli en av de vuxna så jag hoppa helt enkelt över det stadiet och blev gammal, en gammal jävla kärring. Nej, jag måste hitta på något att underhålla mig med..

Min andra tanke:
Hmm... Underhållning...? Vart fan får man tag på alkohol nu? 

Så nu frågar jag mig själv:
Är jag en alkoholist? Jag måste få pli på mig själv..!! Fyfan..

Nu sitter jag här och undrar vem som skulle kunna vara ett potentiellt sällskap ikväll. Vill ju göra något!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0