Att bara skriva

Jag vet inte vart jag ska börja. Jag kan kanske börja med att ni inte behöver oroa er mer över gayigt kärlekspladder. Man tror man känner en människa. Man tror på dennes ord. Man litar på den och det visar sig vara en jävla massa skit. Lögner och svek. Vi spenderade varje dag tillsammans. Vi bodde i princip ihop. Jag förklarade att jag ville ses lite mindre, bo hemma ibland, nej nej nej det får man ju inte då går man bakåt i förhållandet. Du sa att du älskade mig, att jag gjorde dig lycklig, att du såg en framtid med mig, åka till Kina tillsammans, åka till din familj över jul och nyår BULLSHIT. Önskar bara att jag fattat tidigare att du faktiskt inte var värd mig. Vi må vara lika men det är de viktigaste i livet vi tycks ha olika åsikter om. När någon ger en all tillit i världen borde man iallafall försöka göra sig förtjänt av den. Att ljuga för sin flickvän och sedan gå på dejt med någon random för att man är "osäker" på sig själv är fan raka motsatsen. HON skriver till mig på Facebook för HON tycker jag förtjänar att få veta. Det är fan vidrigt. Jag vet inte vad du säger och har sagt till andra tjejer det är väl antagligen en jävla massa. Jag borde ha "aktat mig". Tackar igen för varningen och önskar jag hade lyssnat. Slutligen: sluta ring mig för våran tid är över. Sluta messa mig för inga ord kommer ändå få mig att tänka om. Du har sagt ditt. Håll dig till det då. Vill inte höra mer. Det är över nu. Allt det jag någonsin älskade med dig finns inte längre. Jag ser det inte och det är konsekvenserna du får ta efter ditt agerande. Det gör mig ledsen att det slutade som det gjorde. Men hellre nu än om ett halvår, år eller mer. Jag kommer sakna dig och jag kommer gråta. Men efter regn kommer solsken och även fastän det kommer regna ett långt jävla tag framöver kan jag med glatt hjärta säga att när solen väl kommer kommer jag vara lyckligast på jorden igen. Skönt att skriva av sig. Älska bloggen fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0