godkväll/godmorgon

Mer än hälften har langat slaggen hela natten och de flesta går upp just nu.. Jag personligen har just slängt mig i sängen för min käre skulle bort och samma datum (idag) är dagen vi firar en månad!! (WOHO GRATTIS GAY) Så eftersom han skulle åka valde vi att fira den genom att dygna, dricka vin, bli en aning fulla och skratta åt random klipp på youtube samt pussas en del! Whoop awesome.. det enda som stör mig nu är att jag inte kan somna.. Han och Coffe åkte för ca en halvtimme sedan så när dom stack valde jag att kolla på en film som BARA gav mig ångest... jajajaja catfish hette den... konst och sånt (gratis kändisskap av random anledningar=hata!) öhm aaah mer vin och en till cigg sen får vi se...
Saknar dig redan

förövrigt: IMORGON KOMMER ÄGA.. (bortsett från att hammad har åkt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0