Jag har blivit en sån

Förra helgen innehöll enbart myskvällar.. Det är något som inte hänt på nästan ett halvår och idag kom jag på mig själv att föredra en myskväll framför en vild partykväll. God middag, varm famn och massa pussar. Jag har fått flickvänssyndromet... Damn!!! Jaja, imorgon bär det av till kista för shopping och bio tillsammans med moe och Jenny. Gaaaaaaaaaay!!!!!! Så jävla gaaay... Avslutar med något grovt så folk inte upphör att frukta mig.. Vill ju inte att folk ska tro att jag gått och blivit en softis!! Så drop dead maddafakkas.. Annars dödar jag din family och dina kusiner och sen dina kusiners familjer och deras kusiner och deras kusiners familjer.. Du hajjar resten faggot !!!! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0