om det ens

Om det ens...

Jag sitter och fortsätter att dricka någon form av alkohol och bryr verkligen inte om något.
Jo, något kanske... Jag får inte följa med min kära klass till mallis. För att jag blev nykär. Då tänkte jag att det var värt det. Nu sitter jag här och konsumerar alkohol i överflöd efter en rejäl utekväll. Vet ni varför? För jag insåg ikväll att kärlek inte existerar. Inte så länge lögner finns. Haha, det är sorgligt att JAG som predikat om singellivet ska sitta här oc vara "kär" få hjärtat sönderskuret pga av en annan. ja men fine det enda jag ville ha var ständig sanning... det sa jag från första stund.. Ett svin kommer alltid vara ett svin, en lögnare kommer alltid vara en lögnare, en TALKER kommer alltid vara en TALKER.

Som sagt: Dra bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0