Look at me now

"För vad är en varm sommardag utan folk man älskar?" har kört igång med lite träning igen. Har saknat det! Har saknat träningsvärken, svettas och att känna att jag presterat! Man blir så mycket lyckligare av motion och man mår så mycket bättre i själen! Sen om jag skulle bli en aning mer rippad och bli av med dom fem kilona jag la på förra vintern skulle det vara ett gigantiskt plus! Men just nu fokuserar jag inte på det. Just nu tränar jag för min psykiska hälsa. Det blir bättre och det har blivit bättre! Jag är ganska lycklig iallafall. Lycklig för att jag börjat fokusera på det positiva i mitt liv igen! För att jag älskar igen: Min omgivning och folket som fyller den! Att man tappar bort sig själv är vanligt men när jag tappar bort mig då förlorar jag samtidigt alla jag håller kära för att jag skjuter dom ifrån mig. Men nej! Jag sträcker ut min hand och de tar emot den. Älska dina kära. Låt dom veta att du älskar dom och är tacksam för att dom finns i ditt liv, för en dag kanske det är försent. Klyschigt.. Jag vet! Men sant! Lite gay inlägg sådär men varför inte? Jag är på jobbet och har rast. Jag har tråkigt.. Det är cirkus 3,5h kvar på mitt pass innan jag äntligen kan omfamna ledigheten! Åååååååååååå idag kommer tiden gå långsamt! Men ikväll så ses vi i dimman på Märstas krogar!

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

2011-08-19 @ 10:21:31
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0