Mad stella

Står just nu på bussen upp till jenny. Slutade jobba för nästan exakt 40min sedan. Hade hjälp idag på jobbet av chefens dotter. Hon skulle skola in sig så hon kan jobba nu när jag börjar skolan. Allting gick riktigt fort idag och vi gjorde nog mer idag än vad jag gör på hela veckan. På torsdag är det josefines tur! Hon skall skolas in hon med den där lille tösen! Men slutsnackat om jobbet nu!

Idag vill jag hata: Idag hatar jag tjocktröjor med för små kragar! Såna där tjocktröjor som drar bort örhängen så det svider som fan och gör så att alla såna där småpluppar flyger överallt och försvinner som om dom hamnat i bermudatriangeln & (med risk för att låta ytlig) sabbar sminket, drar i håret, river upp näsan, mosar ögonen och sabbar potentiella förspel. Såna hatar jag idag! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0