evigt missförstådd

Har en dundrande huvudvärk. Vaknade när moe skulle till jobbet idag och var en aning bitter. Har pendlat mellan glad och bitter ganska mycket under ett par dagar nu. Vet aldrig riktigt vad jag vill ha sagt eller gjort. Sitter mest och stirrar i ett tomrum och tänker.. och tänker och tänker. Det eviga tänkandet upphör inte. Det bara cirkulerar i mitt huvud och skulle gott och väl kunna förklara min huvudvärk just nu.

När jag väl talar säger jag fel och när jag väl agerar gör jag inte rätt.. Ibland funderar jag på om jag kanske börjar tappa bort mig själv... Åååh... Stella Sommar. Saknar henne, längtar till sommaren och hennes besök men tanken på att hon inte skulle dyka upp skrämmer mig. Kanske är jag bara paranoid eller kanske saknas det faktiskt en bit. Går det att hitta? Ska jag försöka? Kanske sitter jag här och lider av en mild psykos... kanske är det för att min p-stav snart ska bytas ut och jag lider av hormonrubbningar, kanske jag inte har gjort det jag velat, kanske vill jag bara äta domdär jäkla fiskpinnarna jag tjatat om så länge men moe vägrat tillaga.....?

Nu ska jag steka mig ett par fiskpinnar, invänta pengarna som borde läggas in på kontot idag, göra mig klar, lämna moes lägenhet, fira jenny och för en jävla gångs skull sova hemma i min egna säng,  min lägenhet, bland mina kläder och mina möbler!!!!!!!!!!!!!! Glömt att jag bor kvar hemma och det är dags att påminna sig själv. Även fastän jag älskar dig och enbart tanken får mig att sakna dig.

Så ett par fiskpinnar vare ja! Kanske spelar en runda wow också. Vem vet? Fiskpinnar och wow.. Jag förstår varför jag börjar bli psykiskt störd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0