dont give up, give in

Hej bloggen som aldrig får uppdateringar längre.

Sov bara fyra timmar inatt. Är trött.
Idag var jag på Väsby. Åt lunch, hämtade moes telefon och handlade gayiga spelprylar.
Snart kommer han från träningen och dååå ska han laga kycklinglever till mig. Jag tvingade honom att lära sig det efter att hans mamma gjort det till oss. (GOTT!) Fortfarande arg på honom för att han inte tog med matlådor som Gita ville att jag skulle ha. Jävla svin, vill att jag ska svälta. Tss.. Kanske ska haffa en biljett tillbaka och kramas lite. Underbara människor dedär, saknar i hemlighet. Nu ska jag dricka en energidricka, röka och vänta på att få fylla magen.

Jag tycker om er. Adju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0