will u us?

Sjuk. Så sjuk. Hata. Vill bara äta mig ännu fetare än vad jag redan blivit denna jul och gråta en skvätt. Moe tar så bra hand om mig, det är sjukt! Sitter bara och är arg hela dagarna.. skriker ibland och gråter vartannat medans han lagar mat, tröstar mig, springer och handlar åt mig, hämtar medicin och pussar på mig. Japp! Nu är han också sjuk. Förlåt.

Haffade min APU-plats idag. Önskade allt var så smidigt som detdär samtalet.
"Hej, jag heter Stella Sandberg och söker APU-plats."
"Jaha, vad har du för erfarenhet?"
"Bara servitris. Jag har en vän som haft APU hos er dock"
"Jaha! vemdå?"
"Marie Ögren"
"Jaha dåså! Då är det bara att komma in. Ser fram emot att träffa dig. Jag skriver in dig här då"

Aaaaaaaaaah.... Tänk om det var så lätt att söka heltidsjobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0