direkt från amerika

Hej bloggen som jag aldrig skriver i!

Imorgon fyller jag år! 19... 19 lönlös ålder och en riktigt ful ålder men vadå nu är jag ett år närmare systemet!

Moe har någon suprise och har förbjudit mig att öppna kylen.... trist...

Förövrigt så fyllde han ju år för några dagar sedan och bortsett från massa tråkiga kläder från mig fick han något som till och med jag tycker är häftigt. För flera veckor sedan frågade jag honom vem hans absoluta favorit bland de amerikanska fotbollsspelare är och han berättade att han hette terrell davis och spelat för broncos men pajade precis som honom sitt knä och var tvungen att sluta. Terrell Davis hänger i Hall of fame nu och är en minnesvärd NFL-spelare. I hemlighet la jag hans namn på minnet och sökte upp honom på nätet. Jag letade i evigheter efter något sätt att nå honom och hittade sedan en hemsida. Skickade ett mejl och berättade moes historia. Hur han inte kunnat spela fotboll p.g.a. sitt knä och att han nu har problem igen och oroade sig över att inte kunna spela denna säsong heller och hur mycket han avundades Terrell osv. OCH JAG FICK ETT SVAR!!!! nu tre veckor med mycket om och men har Terrell davis PERSONLIGEN fixat en present till Moe som han kommer få i början på april. Jag hade sådan otrolig tur att det är galet!!!

Terrell's marketing manager läste mejlet, svarade och lyckades pyssla ihop det tillsammans med en vän till honom som var på besök i USA. Denna vän, Corinne, skulle till swiss och möta ett par vänner SOM BOR I SVERIGE! När de sedan ska tillbaka till Sverige ska jag till Stockholm och hämta moes födelsedagspresent. Så snart har moe en present direkt från Terrell Davis..... SÅ HÄÄÄFTIGT!!!! Finns så underbara människor! Tack tack tack Corinne och Jon Rizzi som gjorde detta möjligt... TAAACK



TACK FÖR MIG!!! pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0