Idag är ingen vanlig dag för idag är min födelsedag!

Har precis svullat i mig en påse nachos och inbillat mig att jag vart nyttig. Nachos är ju nyttigare än chips! (Om någon vill påstå motsatsen så ber jag denne avstå) Även om det nu skulle vara så så är det faktiskt min födelsedag. Det ger mig rätt att svulla..
Att jag sedan mosar i mig en hel påse inom loppet av några enstaka minuter är en annan femma.

Igår "natt" stod jag i duschen (näck förstås) Moe står och borstar tänderna. Mitt i allt ber han mig att stänga av duschen. Jag är för trött för att ställa några frågor överhuvudtaget så jag stänger av duschen. Moe drar undan drapperiet och börjar sjunga. Så där står jag i min födelsedräkt (Extremt passande) och får höra födelsedagssånger på svenska, persiska och om jag inte minns fel även engelska. Det måste vart en syn det!

I morse: Jag hör hur någon nynnar "ja må du leva" och där står han min käre pojkvän. Med asfräna mackor, tårtbitar i form av grodor, brinnande ljus med siffran 19, en kopp juice OCH en kopp kaffe(!). Han sätter sig på sängkanten och ger mig en kyss trots min hemska rökiga morgonandedräkt, mina uppsvällda kinesögon och min awesome frilla som spretar åt ALLA håll och som pricken över i:et SÅ MATAR HAN MIG!!! han höll till och med min juicekopp några gånger. Där har vi en karl som förstår sig på morgontrötta människor.
Fan asså. Ibland är du bara bäst i hela världen!!!!

Nu ska jag strax iväg och slita ut min p-stav och ersätta den med en ny. För första gången är jag lite nervös inför skiten för nu vet jag ju hur jääääävla fet dendär kanylen med p-staven är. Lika fet som ett munstycke på en dammsugare. Jävla födelsedagspresent..........

Ikväll blire middag med nära och kära som moe har styrt ihop. Han kanske är en keeper trots allt... kärlek!

Pysssssss och grattis till mig!

Här fyllde man sjutton och var gla som fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0